גרניט פורצלן דמוי שיש

תוכן העניינים
גרניט פורצלן דמוי שישהחלטתם לשפץ את הבית ואתם מוצאים את עצמכם באינסוף ריצות. עוברים בין אולמות תצוגה שונים ואינכם יודעים היכן להשקיע את רוב הכסף. על המטבח, חדר האמבטיה הקרמיקה או הריצוף? כיום קיימות אופציות רבות בשוק היכולות להקטין לכם את עלויות השיפוץ, בעיקר בתחום הריצוף. ריצוף טוב ואיכותי מוסיף המון לנראות של הבית אך אין זה אומר שצריך להוציא עליו סכומים בלתי הגיוניים. לכן, במידה והרצון שלכם הוא מראה טבעי, יפה ומבריק אך גם קל ונוח לתחזוקה אנו ממליצים לכם על גרניט פורצלן דמוי שיש.

כיצד נבחר ריצוף?

הדבר הראשון אותו כדאי לעשות לפני שאתם מתחילים בתהליך בחירת הריצוף הוא כמובן להבין מהו גודל התקציב שלכם. לאחר מכן חישבו על מה אתם מוכנים להשקיע יותר, על הנראות או על האיכות. זכרו שככל שהאריחים אותם תבחרו יהיו מיוחדים יותר או בגדלים שאינם סטנדרטים כך מחירם יעלה. בנוסף, החליטו כמה בלגן אתם מוכנים לספוג בבית. כיום קיימות שתי שיטות ריצוף, האחת היא ריצוף מחדש מה שדורש בעצם הסרה של כל הריצוף הישן והרכבה של ריצוף חדש והשיטה השנייה היא הדבקה של ריצוף חדש על גבי הישן. אופציה זאת תוכלו לעשות עם אריחי גרניט פורצלן.

מהם היתרונות של גרניט פורצלן על פני אריחים אחרים?

פורצלן הינו אריח המיוצר בטכנולוגיה מיוחדת המעניקה לו את האפשרות להיראות טבעי מצד אחד אך גם חזק יותר מרוב אריחי הקרמיקה המוצעים בשוק מצד שני. זהו חומר חזק, יציב ועמיד המחזיק לשנים רבות ועדיין נראה כאילו הוא חדש לגמרי. בנוסף, פורצלן עמיד בפני מים ובפני שחיקה דבר המעניק לו חיים ארוכים יותר.

באילו דוגמאות ניתן למצוא גרניט פורצלן?

אחד מהיתרונות של אריחי גרניט פורצלן הוא שהם מגיעים במספר רב של דוגמאות וסוגים. ניתן למצוא אריחים רבים המדמים חומרים טבעיים כגון עץ, שיש, פרקט, בטון ועוד. היתרון הוא שהאריח נראה בדיוק כמו החומר המקורי אך אין לו את החסרונות של החומר המקורי. למשל הוא לא נשחק מהר, עמיד בפני כל מזג אויר או שאינו צובר לכלוך כמו המקור.

מהם היתרונות של גרניט פורצלן דמוי שיש?

תחילה היתרון הראשון הוא המחיר. כיון ששיש הינו מחצב טבעי שאינו זמין תמיד מחירו יהיה יקר מאוד, לעומת זאת גרניט פורצן דמוי שיש מספק לנו נראות דומה במחירים זולים יותר. בנוסף, השיש אינו בעל מראה אחיד. כיון שהאבן היא טבעית ניתן לראות עליה כל שינוי, נים או שכבה שונה מה שדורש ליטוש ואוטומטית מייקר את העלויות. לעומת זאת גרניט פורצלן דמוי שיש יוצר מראה אחיד, נקי והומוגני ללא כל צורך בליטוש קודם.

סרטון בנושא גרניט פורצלן דמוי שיש

  
אנחנו כאן בשבילך