ריצוף 60 על 120 מחיר

תוכן העניינים

ריצוף 60 על 120 מחירריצוף 60 על 120  – כאשר אנו באים לבחור ריצוף לבית או לגינה שלנו חשוב לקחת בחשבון את המחיר אך חשוב לקחת בחשבון גם פרמטרים רבים אחרים. 

בכתבה זו ננסה לסקור כמה שיותר כיוונים לבחירת אריחים וכמה אלה עשויים לעלות לנו.

מכיוון שתכנון הריצוף הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים או החוץ שלנו חשוב להכיר טרנדים אופנתיים או לבדוק את האפשרויות העומדות בפנינו כאשר אנו בוחנים ריצוף לטעמנו.

אילו אזורים נרצף בבית ובגינה שלנו?

אנו ב- Tands, יודעים שכמובן שבכל שטח הפנים של הבית חשוב שיהיה רצוף ועדיף בדרך כלל להשתמש באותו סוג ריצוף בכל הבית ליצירת תבנית אחידה וקונספט עיצובי אחיד. 

בשטח החיצוני של הבית יש מגוון אפשרויות לריצוף: מרפסות קדימה ואחורה, אזור הכניסה לשטח הבית והמעבר למרפסת, אזור החניה, שביל הכניסה לבית, שבילים מסביב לבית, אזורי משחק ועוד.

איך נתכנן את אזורי הריצוף והשבילים?

  • סימון השטח – ראשית נרצה לעבור בגינה בכל השטח שמסביב לבית ולהחליט היכן יהיו אזורי המשחק לילדים, היכן יהיו שבילי הגישה, שבילים היקפיים, החיבור בין המרפסות למחסן ולשטחים נוספים בגינה, היכן מיועד להיות דשא, צמחייה ועוד. לאחר התכנון המקדים נדע את כמות השטח, הגודל וסוג השטח שאנו רוצים לרצף.
  • סגנון עיצוב – יש מבחר עצום של אפשרויות ריצוף לגינה. הרוב יגיעו באריחים בגדלים שונים, בעיקר כאשר מדובר בגרניט פורצלן, אולם יש כל כך הרבה חומרים וסגנונות כמו אבנים משתלבות, בטון מוטבע, בטון מוחלק, אבנים טבעיות, שיש, קרמיקה רגילה ועוד.
  • חיבור לעיצוב של הבית.
  • אזור ניקוז למי הגשמים.
  • צינורות מים וחשמל שצריכים לעזור לאזורים מסוימים בגינה.
  • פונקציונאליות – למשל באזור החניה שבה יעמדו הרכבים הכבדים אי אפשר לעשות ריצוף חלש שעשוי להישבר.

אילו סוגי מרצפות ניתן לבחור?

יש הרבה. כפי שהזכרנו בפסקה הקודמת תוכלו לבחור בבטון מוטבע או מוחלק לצורך העניין שיספק לכם משטח אחיד ללא אריחים ומרווחים אולם לא כל כך מתחבר לסוג זה של ריצוף. 

תוכלו לבחור אריחים קרמיים רגילים או כאלה העשויים מגרניט פורצלן וחזקים ועמידים יותר. לעשות ריצוף דמוי אבן או להשתמש באבנים אמיתיות לצורך הריצוף.

כמה עולה לי ריצוף 60 על 120?

אריחים קרמיים לגינה יכולים להגיע במגוון גדלים. בדרך כלל משתמשים באריחים של 60 על 120 כיוון שניתן לעצב אתם את הריצוף בצורה יפה ומדובר ברוחב סטנדרטי המתאים לשבילים, לאזורי משחק, למרפסת וגם לבית. 

המחיר עשוי להיות בין 100 ל-300 שח למ"ר. הוא משתנה בטווח גדול בהתאם לרמת היוקרה של הריצוף הנבחר ולכמות בעסקה.

לסיכומו של עניין, הבית שלכם זקוק מדי פעם לשיפוצים כאלו ואחרים, ואנו פה לעזור לכם!

כמו כן, ישנם מקרים בהם אנו מעדיפים להיעזר בחברות חיצוניות לצורך דברים שאנו איננו מתמחים בהם, וממליצים לפנות לחברת האם שלנו – Concrete Craft , אשר תעזור לכם בכל דבר וענין בנוגע לשלל השיפוצים אשר נותרו לכם לעשות בבית!

סרטון בנושא ריצוף 60 על 120

אנחנו כאן בשבילך