ריצוף דמוי בטון

תוכן העניינים

ריצוף דמוי בטוןיש מבחר עצום של סגנונות ריצוף לבית ולחוץ שתוכלו לבחור מהם. בחירת הסגנון תהיה בהתאם להעדפת בעל המקום וכמובן לתקציב, אולם את הסגנון הנבחר כדאי גם להתאים לריהוט, לקירות ולקונספט העיצובי הכללי במקום. 

ריצוף דמוי בטון יכול להתאים גם כריצוף פנים וגם כריצוף חוץ, גם לבתי מגורים, גם למשרדים וגם לבניינים יוקרתיים. 

הריצוף עשוי מאריחי גרניט פורצלן הנחשבים למאוד פופולריים כיום בשל הפרקטיות שלהם ואפשרויות העיצוב הבלתי נגמרות שניתן להפיק באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.

היכן מתאים ריצוף דמוי בטון?

ריצוף שהוא דמוי בטון אנו יכולים לראות במקומות רבים: החל מבתי מגורים, דרך גינות ופארקים ועד משרדים, מפעלים, חנויות ובתי עסק שונים. המראה המהודר והיוקרתי של הבטון החלקלק, בשילוב טקסטורה נפלאה ומיוחדת וריצפה חלקה ברמת גימור מושלמת היא זו שתהפוך את המקום למיוחד ונעים יותר לשהייה. 

כיום ניתן לראות ריצוף דמוי בטון במקומות יוקרתיים, טרנדיים, משרדים ומתחמים ציבוריים שונים אולם גם במגזר הפרטי יותר ויותר אנשים עושים בו שימוש בריצוף ביתי או לכל הפחות לשטח החניה והגינה. 

הסיבה לכך היא המחיר הזול ביחס למרצפות אחרות, האטימות מפני נוזלים, מזג האוויר, לכלוך ועוד ועמידות הריצוף לאורך שנים רבות.

באילו גדלים מגיעים המרצפות?

אנו ב- Tands, מבינים שריצוף כזה יהיה מאריחי גרניט פורצלן שעליהם יודפס העיצוב של הבטון באמצעות מכונות מתקדמות טכנולוגית. האריחים מגיעים בדרך כלל בגדלים של 30 על 30 ס"מ, 60 על 60 ו80 על 80.

האם הם מגיעים רק בצבע אפור?

אריחי גרניט פורצלן עם עיצוב המדמה בטון לרוב יגיעו בגוונים שונים של אפור, אם כי תמיד ניתן לבקש עיטורים או צבעים אחרים מראש בהנחה שמדובר בהזמנה מותאמת אישית ולא רכישה של ריצוף קיים.

כמה זה יכול לעלות לי?

המחירים משתנים בין סוגי המרצפות השונים והגדלים שלהם. ישנם מרצפות במחיר של 160 שח למ"ר, אריחים במחיר של 120 שח למ"ר וכו'.

 ככל שהשטח שאתם רוצים לכסות הוא גדול יותר ותצטרכו יותר מרצפות כך תוכלו לזכות גם למחיר טוב יותר מבעל העסק בדרך כלל.

כיצד מבצעים את הדבקת המרצפות?

ובכן ריצוף המדמה בטון הוא לא כמו ריצוף של בטון מוחלק שבו שופכים את הבטון ועוברים עם מכשיר החלקה מיוחד הנקרא הליקופטר. 

ריצוף דמוי בטון בנוי מאריחי גרניט פורצלן ולכן ההתקנה נעשית כמו רוב סוגי הריצוף: בסיס של בטון עליו מודבקות המרצפות בצורה סימטרית ומסודרת. במידה ויש ריצוף קודם מותקן במקום כדאי לבדוק אפשרות להדביק את הריצוף החדש על הריצוף הקודם כדי לחסוך בעלויות.

סרטון בנושא ריצוף דמוי בטון

אנחנו כאן בשבילך